Bez kategorii

Ćwiczenia i Odchudznie

By w ogóle warzyć o zgubieniu niechcianych kilogramów, trzeba postawić nie tylko na dobrze zbilansowaną dietę, ale także aktywność fizyczną. Bez aktywności fizycznej trudno liczyć na spektakularny efekt. Co więcej, nawet jeśli bez aktywności fizycznej uda się nieco schudnąć, to należy liczyć się , że nasza skóra nie będzie wyglądała już tak dobrze. Odchudzanie musi być więc połączone z aktywnością fizyczną. To jedyny sposób na to, aby cieszyć się dobrym zdrowiem, dużo mniejszą wagą, a jednocześnie świetnym wyglądem.

follixin kontakt – Na łysienie

Co się stanie, kiedy zrezygnujemy z ćwiczeń podczas odchudzania?
Rezygnacja z ćwiczeń podczas walki o zmniejszenie wagi to przede wszystkim ryzyko, że po zakończeniu stosowania diety szybko będzie miał miejsce efekt jojo. Do tego dochodzi zmniejszenie masy mięśniowej, co skutkuje gorszym wyglądem. Pojawić mogą się także takie problemy, jak zastój wagi, spadek nastroju, a nawet zmniejszony zapał do odchudzania. Należy pamiętać, że wysiłek fizyczny wiąże się ze zwiększonym wytwarzaniem endorfin , które określane są mianem hormonów szczęścia. Kiedy więc regularnie się ruszamy, mamy lepszy nastrój, a tym samym lepiej się czujemy. Poza tym łatwiej zgubić zbędne kilogramy, gdy ćwiczymy.

Deficyt kalorii a szansa na osiągnięcie efektów
Godzina treningu o umiarkowanej intensywności to spalone około trzysta kalorii, czyli tyle, ile nasz organizm dostanie, kiedy zjemy niewielki posiłek. Jeśli postawimy na zdecydowanie bardziej wymagającą dyscyplinę, organizm spali nawet około tysiąc kalorii. Codzienna aktywność ruchowa sprawia, że dużo łatwiej jest utrzymać ujemny bilans energetyczny. A tylko wtedy można myśleć o zgubieniu chociaż kilku niechcianych kilogramów.

Budowanie mięśni
Mięśnie rozwijają się wyłącznie podczas aktywności fizycznej. Tylko wtedy możemy również myśleć o tym, że nasze ciało – mimo tego, że jego waga się zmniejsza– będzie w dalszym ciągu jędrne oraz estetyczne. Warto pamiętać równocześnie, że to tkanka mięśniowa spala największą ilość kalorii wówczas, gdy odpoczywamy. Z tego powodu trzeba zadbać o to, aby była ona regularnie rozbudowywana. Jeżeli nie będziemy regularnie się ruszać, a dieta będzie uboga w witaminy oraz minerały, w krótkim czasie zauważymy , że tkanka mięśniowa się zmniejsza. Ubytek mięśni to nie tylko gorszy wygląd, ale też wyraźne osłabienie kości. A to może oznaczać poważne problemy ze zdrowiem.

Dodaj komentarz